den jobbigaste dröm,


Jag var på stranden, tillbaka bland sanden, vågorna och de varma vindarna. Jag låg, tillsammans med honom, på en filt under en stjärnklar himmel med en fullmåne så otroligt vacker så det finns inte.
Vi pratade, och han kysste mig. Hjärtat var fyllt med känslor, och för varje hjärtslag fylldes jag bara mer och mer.
Men så plötsligt, försvann han. Han var borta, och jag satt ensam kvar i mörkret.
Luften tog slut, och jag kunde inte andas. Försökte hela tiden ta lugna andetag, men det fanns ingen ork.
Plötsligt så kom det en turkos fjäril svävande i luften. Den flög med lugna vingslag och landade i min hand.
Då kunde jag andas igen.

Sen vaknade jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0