dålig uppdatering

...tack vare lillebror.
I fredags när han åkte till skolan tog han min datorladdare, för att han inte hittade sin egen. Sen helt plötsligt skulle han inte hem igen. Smart grabb! Jag älskar honom ändå. Hittade hans laddare i hans datorväska, han är lite trög.

I vilket fall som helst. Min helg har bestått utav muskler, massage, latin och massor med information. Jag har lärt mig mer den här helgen än jag gjorde under ett halvår på Valstad. Visst låter det rimligt?
Det har varit timmar med nya grejer som ska in i huvudet och nu är min hjärna helt slut. Kurshelgen är över och nu har jag några månader med distansplugg framför mig innan klassen samlas igen.

Dagen slutade med att jag fick en otrolig nackspärr, så jag drog mig hemåt. Det är svårt det här med att plugga när man inte kan röra sig ordentligt. Hujedamej.

Kul har det varit ändå, jag har lärt mig massor och ännu mer ska in! Underbart.
Nu ska jag dricka te, kika på MTV och prata med lite vänner på facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0