Dags för storstan!

Inom något år ska jag befinna mig i Sveriges huvudstad och jobba. Jag behöver komma ifrån lantvärlden ett tag och se hur det är att bo i storstaden. Jag älskar mängden av människor, mängden av uteställen, möjligheter osv.

Eftersom att jag har mina drömmar inom modevärlden (som jag ofta inte delar med mig utav), så vet jag att sånt kan man lyckas med där. Det är en bra start att börja någonstans i Sverige för att komma vidare till något annat ställe man vill till där man kan utveckla sina kunskaper man redan har fått.

Jag har alltid haft en dröm om att åka till New York eller Paris. Båda ställena är modevärldens Mekka och där kan man om något lära sig allt man behöver för att hamna inom mode och styling.

Jag ska skaffa mig en symaskin tänkte jag. Gå på en sykurs och lära mig sy om kläder. Jag har så sjukt mycket idéer och allting måste bara UT NU!
Eller så tar jag mig bara till Alvesta, lånar min farmors symaskin och tar några lektioner utav henne. Det är gratis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0