Back in business!

Jag har inte bloggat på ett tag nu! Dumma mig!

Var alltså iväg tillsammans med Wahlströms i helgen. Det blev att ta tåget till Växjö tidigt på lördag morgon. Träffade Jennifer och Jenny för en fika på Waynes coffee innan själva arbetet satte igång.
Träffade bandet på ett hotell vid Oxtorget i Växjö. Dagen gick åt att fixa med musikpryttlar, för att sedan få tre timmars ledigt.
Eftersom att jag skulle bo hos min bror under natten och morgondagen promenerade jag bort till söder och umgicks med honom. Vi lagade mat tillsammans, pratade massor med skit och kikade på Herbie fulltankad.
Klockan kvart i sju tog jag bussen bort t folkets park och arbetet satte igång igen. Blev även sång, dans och försäljning av skivor under kvällen. Hade riktigt roligt.

Tjugo i fyra var jag tillbaka i lägenheten. Bror min låg och sov så jag kröp ner i soffan där han hade bäddat åt mig (sötnos!) och somnade tvärt.

Söndagen vaknade jag inte förrän klockan halv ett, steg upp, tog en dusch och åt frukost. Hampus kompis Anton kom förbi, så det blev lite tv-spel och kaffe i en timme.
Vi städade lite när Anton dragit sig hemåt igen, sedan bestämde vi oss för att gå ner och äta pizza.

Det blev inte bara jobb under helgen alltså. Har fått umgås med min bror för första gången på länge, så det kändes riktigt bra. Vi har kommit bra nära varandra nu när man blivit äldre. Det känns bra!

Nu blir det att plugga anatomi och ta in hästapållarna tillsammans med Emelie. Bloggen kommer uppdateras oftare nu, det kan jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0