Addicted;

Kelly Clarkson är en utav de främsta artisterna jag vet. Hennes låtar är riktigt sjukt bra och hennes röst är perfekt.
Har fastnat speciellt för hennes nya singel; My life would suck without you.
Musikvideon är superbra också, två flugor i en smäll. En bekväm låt måste jag säga.
Man kan säga att det blir som hennes låt Addicted, lite smått beroende av musiken.

Något annat man kan tänka sig vara addicted till är skor, i alla fall jag. Skor, skor, skor, skor! Jag har mer än femtio par skor i min ägo. Allt från sandaletter, till högklackat, till stövlar i alla olika sorters färger och former.
Jag har ett par underbara turkosa stövlar i mocka, varmfodrade med fransar på. Inga vanliga, jag fick dem utav min mormor. Riktigt vintage!
Väskor är också min grej, jag har nog över trettio handväskor. Även dessa i olika storlekar och färger. Det blir lite påsamling under åren.

Detta är någonting mina vänner (pojkar), inte förstår. Min kärlek till skor och min kärlek till handväskor är utomordentlig. Den når högre än himlen. Ett stort problem är mina shoppingvanor med mina vänner (pojkar), då de får stå ut med timmar av skoprovning och annat smått och gott. Vi hinner aldrig med de affärer som de ska in på. Stackarna!

En annan del av livet som jag är beroende utav är resor. Oavsett vart det går, om det är inom Sverige, innanför eller utanför Europa, så skulle jag aldrig klara ett år utan att resa. Jag är en rastlös person som inte klarar av samma ställe för länge. Jag behöver nya städer, nya människor och nya upplevelser för att vara glad på riktigt, och det är just det som alla resor ger mig. Efter min arbetstrip till Spanien i januari (ska jobba som bartender i ett halvår), så ska jag ha sparat pengar till att åka. Först och främst vill jag till Paris. Efter det går benen mot USA, Australien och Nya Zeeland. Jag vill även se Kina, Italien och Afrika. Allt detta ska finnas med i mitt register innan jag stadgar mig och hittar mitt ställe jag vill leva på. Skulle jag träffa mitt livs kärlek under resan får jag nog be honom att hänga på!

I vilket fall som helst. Alla har vi våra beroenden, både bra och dåliga. Jag har skor, handväskor, musik och mina utlandsresor. Utan dessa egentliga värdelösa ting hade jag inte gått igenom livet lycklig.
Vad är ert beroende? Vad gör er lyckliga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0