A life to change

Det är bara två och en halv vecka kvar, sen åker vi tillbaka till Fuerteventura.
Vi hoppas fortfarande starkt på jobbet på Baku Animal Experience. Chefen på djurparken har inte svarat ännu och enligt en nära vän till mig är han alltid sådan. Han säger att han tar det imorgon, och imorgon är ungefär en månad framåt! Ska gå dit och prata med honom på tisdagen då vi kommit fram. Lika bra att ta saken i egna händer, inte sant?
Det vore inte fel alls att åka dit och jobba under sommaren.

I vilket fall som helst, jag fortsätter söka tillfälliga jobb. Dagen kommer gå åt att mocka oxh fixa i stallet, för att sedan gå upp och plugga anatomi samt skicka ut CVn till olika ställen i Kalmar. Tacka vet jag platsbanken.se! Den var behövlig i dessa tider.

Så, nu ska jag slita mig från datorn och köra tillbaka ner till stallet. Det vardagliga bajsmockandet väntar (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0