090324

Godmorgon puss-sugna!
Sitter och äter chocopops samt dricker apelsinjuice. En perfekt frukost som zippar energi till hjärnan i form utav socker! Hujedamej.
Men man behöver den där sortens energi när man förbrukar kalorier nere i stallet. Annars orkar man inte med dagen.

Så, dagen ser ut som såhär;
När jag ätit upp min frukost ska jag plocka undan i mitt rum (Mamman min är inte nöjd med min städning). Sedan ska vi ner och släppa ut hästarna, för att snabbmocka och fixa i ordning i stallet, skynda oss upp och duscha för att ännu mer sedan ta bilen och åka till Alvesta. Vi ska äta soppa hemma hos mina kära morföräldrar.
Det kan bli mysigt!

Hoppas på en trip till Borgholm ikväll också, vi får se hur det blir med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0