Vart har ni era favoritskor?

Jag har ett par skor, röda tolvcentimetare från Friis & Company som jag köpte förra året i december. Jag har bara använt dem en gång sen de hamnade i min ägo. Jag är så otroligt rädd om dem, de är som mina små bebisar.

De har stått i min hylla på mitt rum, som prydnad. När vi flyttade till husvagnen här på Öland följde de med, men hamnade istället tillsammans med min roslåda på bordet i mitt rum här. Jag skulle nog aldrig få för mig att sätta dem tillsammans med mina andra skor. Även om jag älskar de andra skorna av hela mitt hjärta är dessa speciella, de ska behandlas med vördnad.
Haha! Jag låter som en besatt skomakare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0