Näsan rinner!

Jag kunde inte sova igår. Det är helt omöjligt att somna med totalt igentäppt näsa, helt omöjligt!
Vaknade i morse med världens huvudvärk, ännu en gång igentäppt näsa, ögonen rinner, bihålorna gör ont, jag hostar och halsen värker.

Steg upp och drog på mig en "sjukoutfit" bestående utav en vit tunika, leggings, en brun kofta och ett par bruna kilklacksskor. Promenerade bort till Poolbaren där mamma gjorde en supergod Skagenmacka åt mig. Underbart gott!

Nu har jag krupit ner i sängen igen. Tittar på tredje säsongen av The Hills på mtv.se. Jag måste försöka bli frisk till klockan fem. Jag vill verkligen inte låta som en kråka när jag står i baren och blandar drinkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0