Jävlar Thomas Cook!

När jag gick in på kontoret förut, satt mamma och tittade på resor till Fuerteventura. De ska dit på semester i tre veckor i oktober! Hon hade precis klickat in på Ving's hemsida och över deras logga ligger reklam för Thomas Cook (Chris jobbar för Thomas Cook). Dum, kär och fylld av saknad säger jag till mamma att det är sjukt jobbigt att bara se den bilden, för att sedan brista ut i gråt.

Underbart Pili. Här gråter man för ingenting på jobbet!
När blev jag sådan?

Slutar inte förrän niotiden ikväll. Det känns som om att jag vill sluta nu med detsamma. Jag är trött och på smådåligt humör. Det är en dålig dag idag. En riktigt dålig dag... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0