Idag öppnar poolbaren!

Och som jag har sett fram emot den här dagen. Dock önskar jag att det inte hade regnat. Vore roligare om första kvällen hade varit solig och varm.

Sitter och äter frukost tillsammans med storebror och flickvännen Emelie. Var så otroligt skönt med sovmorgon idag. Vi har slitit häcken av oss inne på poolbaren och Poolbaren Livs hela förra veckan och hela denna veckan, vilket sliter på kroppen och huvudet. Nu har jag tagit nya krafter och är redo för en arbetsfylld sommar med pizza och drinkar!

Ikväll kommer dessutom allt folk från resten av Sverige. Niklas, Daniel, Johan, kusinerna.. Det ska bli superkul att träffa alla igen!

Uppdaterar efter jobbet ikväll, om jag inte har annat för mig.
SMACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0