Ensam på flygplatsen..

..bland hundra andra människor.
Sitter på ett café nu, äter en fetaostpaj och dricker Well's Vitamin Citrus/Fläder. Incheckningen gick bra, min väska var inte för tung och ingen påstod någonting om att jag var yngre än vad jag får vara (det var bara pappa som hade skrivit på fullmakten som skickades in och det skulle tydligen göra att jag inte fick komma in). Det vi trodde skulle bli krångel blev inget krångel alls, underbart!

Jag får gå på planet om en timme. Så tills dess får jag roa mig med annat, vilket känns rätt segt. Jag har ingen lillebror, ingen mamma och ingen pappa att prata med. Det blir iPoden & datorn istället.

Bloggen kommer inte att uppdateras, såvida jag inte snappar åt mig en utav hotellets datorer i veckan. Jag har inget internet som kan användas utomlands. Om jag skulle göra detta kostar det mig trehundra kronor i minuten, och min pappa blir nog inte så glad om han får hem en räkning med den summan! Hujedamej!

Jag kommer att ladda upp bilder här på bloggen så fort jag är tillbaka i Sverige. Tills dess får ni ha en fin första junivecka!
Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0