En lång dag ska avslutas med en god natts sömn.

Vi har slitit idag, och dessutom insett att detta bara var början. Jag antar att midsommardagen kommer vara ett helvete med pizzabak och matlagning. Drinkar och ölupphällning. Vi kommer tjäna en jävlar massa pengar dock, vilket vi tycker om!
Jag kom precis hem. Slutade jobba vid elva, satt kvar i baren tillsammans med Niklas & Emelie en stund, sedan tog jag och Niklas en promenad inne i Borgholm. Jag har inte träffat honom på ett år, så det kändes jättebra att få prata med honom igen! Supertrevligt var det.

Imorgon är det jobb från klockan tolv till sent som gäller. Det blir ingen midsommarmat för mig i år heller, och inget direkt midsommarfirande. Vi får se vad kvällen erbjuder. Blir det sent på jobbet går jag och lägger mig, & slutar jag tidigt tar jag mig ut till Köpingsvik och firar lite midsommar tillsammans med min bästa vän Sanna!

Tänkte även nämna att jag saknar Chris, oerhört mycket. Eftersom att jag jobbade så hann han somna innan jag kunde prata i telefon, så jag får somna utan att ha sagt godnatt ikväll. Det känns hemskt, att det behöver vara så. Vi kan inte prata i telefon ofta eftersom att det är alldeles för dyrt, vi ses aldrig eftersom att han bor så pass långt bort och sms är inte direkt ofta det heller då det också kostar skjortan. Ett rent helvete är det, men jag får stå ut med det i åtta veckor till.
Jag kollar resor varje dag nu! Måtte jag hitta någon billig tvåveckorsresa i augusti.

Natti på er nu gottfolk.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0