Baksmälla & jobb!

Det hör inte riktigt ihop, måste jag säga. Jag hade en supertrevlig kväll igår. Den började hemma hos Sanna (jag jobbade till halv sju, så jag missade käk och hela baletten). Jag, Sanna och sex andra tjejer drack cider och snackade skit.
Klockan åtta tog vi bussen till Köpingsvik för att sätta igång med festandet. Jag hamnade dock till slut tillsammans med min sötkusin Josephine och hängde med henne hela kvällen. Supermys!

Klockan två var jag hemma igen, något onykter. Min lillebror var riktigt trött på mig och skitsur, medan hans kompis Marcus skrattade åt mig hela tiden. Man ser verkligen vart gränserna går på olika människor! Jag hade riktigt roligt i alla fall.

Dagen efter är dock inte alltid lika rolig. Jag tog mig upp ur sängen vid nio för att göra mig i ordning och starta en lång arbetsdag. Har jobbat sedan klockan elva i morse och gick ifrån nu vid elva. 12 timmar sliter på fötterna, det måste jag säga.

Börjar jobba imorgon vid elva igen, och jobbar hela dagen. Det är en väldans tur att jag tycker så sjukt mycket om det här jobbet. Underbart är det!

Sovatime för Pili är det nu! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0