Äntligen kommer solen!

Jag har längtat efter solen hela midsommarhelgen nu. Idag skiner den från en klarblå himmel och vinden är ljummen. Gud, vad jag älskar sådana här dagar på sommaren! Tycker den typiska regniga svenska sommaren kan fly sin kos och solen vara framme dygnet runt. Underbart!

Jag sitter i min & mina bröders husvagn tillsammans med min lilla vovvs. Hon sover och jag bloggar. Har farit runt i husvagnen och slängt en massa skräp samt torkat av alla ytor. Nu ska jag vika ihop kläder och bädda sängar. Det behövdes verkligen städas här inne. Det såg praktiskt taget ut som en soptipp och när vi har en sådan fin husvagn som vi har borde vi hålla den ren.

Jag ska cykla ner till stan en sväng sen, köpa lite smink åt mig och min mor. Efter det blir det några timmars sol tillsammans med Sannan min och klockan fem börjar jag jobba.
Kommer att uppdatera när jag kommer hem inatt. Kan bli lite och göra i baren ikväll!

Önskar er en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0