Anledningen till dålig bloggande...

...är tio till tolv timmars arbete om dagen. Jag slutade jobba vid halv elva ikväll. Det är rätt tomt och öde just nu, så längtar otroligt tills folks semester tar sin start och de tar en roadtrip över till Öland.
Karaoken öppnar på fredag dessutom, vilket kanske kan locka till lite folk. Underbart!

Ligger i sängen nu. Är täppt i näsan och har riktigt jäklar ont i bihålorna. Jag har inte tid att bli förkyld nu, absolut inte. Är dessutom sjukt trött och behöver verkligen sova.
Jag vill inte sova dock. Chris är ute på krogen med sina kollegor och han sa att han skulle ringa när han kom hem. Jag är så rädd att jag inte ska vakna när han ringer, så håller mig hellre vaken tills han kommit hem.

Det är sjukt hur mycket jag saknar honom. Det är så det gör ont, riktigt ont.


Nu ska jag putta igång The Hills och försöka hålla mig vaken i någon timme till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0