På inköpslistan ♥

Min söta storebror ska in till Kalmar med sin flickvän idag, så jag har skickat honom på ett uppdrag åt mig. Han ska köra bort till elgiganten och köpa en FinePix Z33 WP åt mig.

Det är en rosa digital/undervattenskamera, 10 megapixel med ett minne på 4 GB. Kameran funkar på ett djup upp till tre meter och tar helt otroliga bilder! Den passar perfekt till mig som åker utomlands så ofta.

Så, ikväll när min kära bror kommer tillbaka från staden ska jag ta lite bilder på min senaste shopping och lägga in här på bloggen!





Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv;

Mihi ja det lutar åt de guliga faktiskt :D

Oj, jo jag kan väl försöka iallafall ;)

2009-07-15 @ 17:48:46
URL: http://slander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0