Veckoplanering

Jag ska börja planera ihop mina veckor. Nu när jag inte går i skolan, så kommer jag ha massor med småjobb att göra hela tiden och får att få tiden att räcka till ska jag föra kalender över skiten. Både här på bloggen, och i en vanlig söt kalender. Here you go, första veckoplaneringen någonsin;

Måndag:
- Rensa bland stallprylarna på lagret
- Intensivt dressyrpass med Pride
- Intensivt hopp-pass med Caisy
- Ringa till medborgarskolan och anmäla mig till Spanskakursen som börjar i mars
- Rensa garderoben under kvällen

Tisdag:
- Göra om i sadelkammaren
- Uteritt med Pride (behöver vila)
- Intensivt dressyrpass med Caisy
- Ringa till Kees på Baku Park och checka hur det ligger till med jobbet

Onsdag:
- Hämta vår nya shetlandsponny i Jönköping (Stormella)

Torsdag:
- Heldags tömkörningskurs med mamma

Fredag:
- Intensivt dressyrpass med Pride
- Intensivt hopp-pass med Caisy
- Shoppa i Kalmar
- Bio?


Lördag/Söndag:
- Som alltid, oplanerat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0