Till att börja med..

.. så kan jag berätta att jag gav mig själv en personlig utsmyckning nu under tiden på Kanarieöarna (jag åker hem imorgon, så det blir inget bloggande om semestern inte).
Jag, Xandra Pili Matson, har tatuerat mig igen. För er som inte vet så hade jag en liten hibiskusblomma samt en tribal på höften. Jag var riktigt sugen på att göra en till men bestämde mig för att uppdatera den lilla tatuering jag hade till något alldeles extra - och visst blev det något alldeles extra!
För 150 euro gaddade jag mig från höftbenet upp till midjan! (den ska senare utvecklas bak på ryggen.)

Jag är sjukt nöjd med mitt val, är otroligt tacksam till Fuerte tattoo som är så himla duktiga med tatueringar samt överlycklig för att det blev bättre än jag tänkt mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0