Ni vet det där med romantik?

Jag måste bara berätta, (notera att detta inte handlar om mig själv, utan om min vän som jag nämnt nedan.)
min vän & mannen, skulle endast möta upp varandra vid ett visst klockslag för att träffas & bara prata. Eftersom att klockan var midnatt så skulle de inte göra något speciellt.
Min vän går till platsen de bestämt att mötas, & får se mannen stå där precis som bestämt.
Han har dock på sig en ryggsäck. (hmmm?)
Han tar hennes hand och ber henne följa med. Hon, väldigt nyfiken, frågar vart de ska ta vägen. Mannen svarar att han tänkte ta med henne till stranden & utan ett ord följer hon med honom.

När de väl är framme leder han henne till ett ställe där det är lä för vinden och slänger av sig ryggsäcken. Han packar upp en stor filt, champagne, två champagneglas & ett inslaget paket.
Resten av kvällen spenderade de, på filten under en stjärnklar himmel med fullmåne. De drack champagne & pratade med vågornas brus som musik. En kyss hit, en kyss dit.

Det gör mig gråtfärdig.
Det var det mest romantiska jag någonsin hört i hela mitt liv.
Jag trodde inte det fanns sådana män.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0