Lay all your love on me.

Mamma Mia,  jag älskar den filmen helt otroligt mycket. Den väcker många känslor.
Jag tycker speciellt om när Amanda & Dominique sjunger Lay all your love on me. Hela grejen ser otroligt romantisk ut, de två tillsammans, havet, stranden, musiken.
Ja, jag tycker om Mamma Mia. Det är min favoritfilm.

Jag & lillebror är hemma själva idag. Mamma och pappa ska till Växjö & hälsa på mormor & morfar.
Vi sa att vi inte skulle följa med, vi tar det nästa vecka istället. Vi tar stallet idag, ska alldeles strax ner & mocka alla boxar.
Eftersom att det är så sjukt mycket snö här så tänkte vi inviga pulkan bakom hästen & ta ut lilla ponnyn på en tolktur! Det kan bli riktigt kul! Vi får hoppas på att Bumbi inte är allt för pigg, & att vi får tag på en pulka (eller en snowracer).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0