Godkväll människor.

Det är väl vad ni är?
Människor?

Jag är en människa. En helt vanlig människa, med vissa undantag.
Jag hade en blogg här förut, som jag var otroligt aktiv med under någon månad & lyckades faktiskt få till mig lite läsare. Dock la jag ner bloggen då jag tyckte att det tog upp för mycket tid att hålla den uppdaterad dygnet runt. Bara massa jobb & jobb.

Men, jag har tänkt över det där. En blogg är ett bra sätt att visa världen vem man är samtidigt som alla känslor och upplevelser som händer i livet kommer ner på papper.
Eftersom att jag nu har startat om mitt liv, håller på att ta nya chanser & äntligen har hittat vad som känns rätt för mig, så vill jag starta om min blogg också. Jag börjar om på nytt nu!

Det här är mitt liv.
Pili's liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0