Gamla goda vänner

Som jag nämnt förut hoppade jag av gymnasiet efter ett halvår (jag vet vad ni tycker, dumma xandra).
Jag bestämde mig igår, på sekunden, att jag skulle åka tillbaka till skolan och hälsa på. Jag hade ändå kvar grejer i mitt skåp där, så kunde hämta dem på samma gång!
Dagen till ära var det dessutom ett litet party hemma hos en vän i byn där skolan ligger. Kvällen inleddes med "Sveriges värsta bilförare" för de som kom så tidigt. Musiken sattes igång runt nio och sedan var allt igång!
Det var riktigt roligt att träffa alla vänner igen, riktigt kul!

Jag fixade och trixade med mitt hår en ganska lång stund. Jag har varit sjukt trött på min gamla vanliga frisyr och ville piffa till det lite för en gångs skull. Hittade ett knäppt hårspänne som min mor hade bland sina prylar, så jag lånade den och vips så blev mitt hår något helt annat än förut. Det där knäppa hårspännet ska jag använda fler gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0