Förkylning på ett kick!

Jag förstår inte hur man från att känna sig superfrisk, kan gå till en total nedskärning? Jag var nere i stallet och fixade, mockade och pysslade precis som jag alltid gör varje dag. Efter ett tag började jag få ordentligt ont i huvudet och någon minut senare kändes det i hela kroppen. Det värkte massor.
Jag tog in alla tio hästarna som finns här på slottet och nu när jag kom in så sa det poff! Nu rinner näsan, huvudvärk, feberont i huden (ni vet sådär som det svider när man drar med fingrarna över huden?), ögonen rinner och hela jag känner mig helt utmattad.
Hujedamej, sådana problem man kan ha. Jag ska trycka i mig massor med te och c-vitaminer nu så att ingenting blir värre. Jag har inte råd att bli sjuk just nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0