Det här är jag!

Vi kör på en liten kul internegrej, som kanske kan vara ett sätt att "lära känna mig" bättre. Trots den låga statistiken på läsare så kan det vara kul för er få som faktiskt besöker min blogg.

Namn: Xandra Pili Matson
Piercingar: 6 st, fler kommer (:
Tatueringar: En, från höftbenet upp till midjan.
Längd: 1.72
Skostorlek: 38 - 39
Hårfärg: Stolt blondin
Är du kär i någon: Jag håller det för mig själv.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Jag har mina två hem.
Tänker du på självmord: Pft, aldrig.
Tycker andra att du är attraktiv: Det kan jag tänka mig att de gör.
Vilket shampoo använder du: Olika.
Vilken parfym använder du: Paris Hilton - Cancan
Vad är du rädd för: Spindlar
Gillar du att tvätta: Nejtack!
Gillar du Berg-och-Dalbana: Asbra!


SENASTE...
Film du hyrde: PS. I love you
Film du köpte: ingen aning..
Låten du lyssnade på: Jordin Sparks - Tattoo
Låten du hade på hjärnan: Haha, Amy Diamond - Thankyou (Mamma sjöng på den i stallet)
Låten du laddade ner: Jadu, det var hundra år sedan jag tankade låtar.
Personen du ringde: Mamma.
Personen du tänkte på: Åh, jag håller det för mig själv.


FAVORIT...
Mat: Farmors biffar, en lätt match!
Låt: Daniel Bedingfield - If you're not the one
Sak att göra: Chill out dude!  ^
Sport: Ridning, inget snack om saken.
Dryck: Björnbärsdryck.
Kläder: Klänning.
Film: Mamma Mia (för tillfället)
Bil: Jag är rädd för bilar, så jag skiter i bilar.


ANTAL...
Gånger du varit kär: På riktigt? 2 gånger!
Gånger ditt hjärta brustit: Twice
Hjärtan brustit på grund av dej: Jag vet inte. Vill inte veta heller.
Ärr du har på kroppen: Åh, några små kanske. Inga direkta big ones.


SENASTE...
Bok du läste: Flyga drake
Personen du fick mail av: Chris!
Personen du fick brev av: Kalmar Kommun
Personen du fick sms av: Bertilsson
Gången hela din familj åt middag tillsammans:  Nyss typ, om man borträknar lillebror som är i skolan.


ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Stallplock, det gamla vanliga
Var det kul: Det är det alltid.
Hur tidigt stiger du upp: Åtta eller nio, beroende på om jag eller mamma morgonfodrar.
Gillar du att slåss: Inte min stil, nej.
Vad ska du göra ikväll: Sitta hemma och uggla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0