Dålig uppdatering

Jag ska vara ärlig,
jag håller på att försöka hålla den här bloggen lite secret för min familj och mina vänner tills den är lite fylld. Saken är då den, att när mina vänner är här på besök så kan jag inte skriva! Hujedamej, vilket problem det blir.
Nu kommer jag dock vara ensam ett tag, då mina vänner går i skolan och jag (dumma mig?) har hoppat av gymnasiet! Nu är det bara jag och hästarna här på slottet. Mamma och pappa också såklart, men de räknas inte.

Idag har jag träffat min storebror. Det var riktigt längesen jag träffade min storebror (en månad kanske, vilket inte är så länge ur era ögon, men ur mina känns det som en hel evighet).
Han fyller 21 långa år på tisdag, så familjen tog bilen till hans lya i Växjö för att käka pizza och snacka skit.
Jag brukar inte prata så mycket skit när mina föräldrar är med, inte på samma sätt som när man sitter ensam tillsammans med storebrorsan min. Det blir mer småprat, sånt som man inte behöver snacka om när föräldrarna lyssnar.
När vi skulle hem, snodde jag i alla fall toaletten (ANTECKNA!!). Familjen gick ner till bilen i förväg och jag fick en liten snabbpratstund med broder min.
Under cirka fem minuter delade jag med mig av ungefär 7 hemligheter, en massa strunt och ungefär trettio fniss.
Jag ska ta mig i kragen och åka och hälsa på grabben snart, alldeles ensam. Jag behöver det nu känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0