Shopping i mellandagskaoset!

Jag lyckades, trots mycket folk, hitta mycket som jag ville ha & är otroligt nöjd med mina shoppinginsatser ! Hurra! Nu är jag glad nog att sätta mig och dra igång några timmar jobb.




~ Dagcreme från Nivéa
~ Schampoo & Balsam
~ Hårborste
~ "Sunkissed" - set
~ Mikrofiberansiktshandduk från Laurá
~ Tights från Gina Tricot



~ Cleansingwipes by H&M
~ Rougeborste i "guld"
~ Lash Stiletto från Maybelline
~ Eyeliner, svart från H&M
~ Hårklämma med blomma från H&M



~ Glittrigt & klarblått nagellack från Depend
~ Crystal Gloss från Ruby Kisses



~ Guldiga sandaletter 10 cm från SkoPunkten



~ Svart halterneck-klänning med paljetter från Cubus



~ Rödrutig herrskjorta från Carlings



Passar på att lägga upp parfymen jag fick utav storebror min i julklapp. Christina Aguileras, en utav mina favoritparfymer. Tack Hampus söte !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0