Pili's passion

Jag delar ett intresse med min mormor. Inre ro och harmoni är någonting jag alltid velat nå och min mormor har läst mycket inom det här ämnet. Jag fick två böcker av henne när vi var hos dem i lördags vilka var otroligt intressanta.
Eftersom att jag själv är intresserad av själslig och inre hälsa tänkte jag dela med mig lite utav det jag läser och kommer att studera samt arbeta med i framtiden. Den 30 januari åker jag till Luleå i en vecka för att gå de tre första delkurserna i Ayurveda, indisk hälsovetenskap. Massageterapeut-utbildningen startar i mars och jag vill senare utbilda mig inom yoga och Qi Gong. Traditionell Kinesisk Medicin lockar också.

Jag kommer under en tid lägga ut inlägg med tips och råd för att hitta sin egen själsliga hälsa och sätta kroppen och sinnet i harmoni. Det kommer finnas inslag från böcker, och nu först och främst från boken "Följ själens kompass" av Lynn A. Robinson. Tipsen och inläggen kommer ligga under kategorin "Du, ditt inre, ditt yttre".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0