Mina favvisar!

Igårkväll när jag slutat jobba passade jag på att rensa bland alla mina necessärer och slänga allt som var tomt, totalt oanvändbart och så vidare. Jag hittade en liten låda med en massa smycken som jag inte använt på evigheter, och där i hittade jag mina döskalle-örhängen! De var mina favvisar när jag var typ, tretton fjorton år, så gissa om jag blev glad! Visst, de kanske inte är riktigt guldiga längre utan mer åt bronshållet, men de är fortfarande jättefina.

Och , ja. Som vanligt är det jobb som väntar. Jag har bara 600 stycken kvar och det känns SJUKT bra, faktiskt.
Ciao ♥



Haha! Såhär glad är man innan jobbet sätts igång. Fulaste bilden i bloggen hittills, men lite måste man väl bjuda på sig själv....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0