Godmorgon tisdag!

Snodde en lista från Kenza som jag tror kan vara lite småskoj!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag åkte iväg själv utomlands. Det är jag faktiskt riktigt stolt över, jag är flygrädd! Och så jobbade jag som bartender i Poolbaren också! Dessutom flyttade jag ihop med min pojkvän och är sambo. Jag hoppade av gymnasiet !

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inget nyårslöfte, tur det.
 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, det tror jag inte.

4. Dog någon som stod dig nära? Ja, min kusin Emelie gick bort..

5. Vilka länder besökte du? Spanien, Cypern .. Inte mycket mer. Dock var jag i Spanien fyra gånger!

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ett jobb, och pengar så jag klarar mig. Man kommer inte långt på 2200 i månaden!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Den 10 juli! Dagen jag träffade Fredrik ♥

8. Vad var din största framgång 2009? Hmm..  Jag hade nog ingen direkt framgång..

9. Största misstaget? En person jag träffade, som jag trodde jag kunde lita på men visade sig vara ett riktigt asshole.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Well, migrän och någon småförkylning.

11. Bästa köpet? Oj! Jadu, det måste nog vara alla skor och mina wayfarers.
 
12. Vad spenderade du mest pengar på? Resan till Spanien, och så inköpen till huset på IKEA.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Det finns mycket, men mest av allt Poolbaren & att jag träffade Fredrik.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Release me, When love takes over, I know you want me, Hungry eyes, When it was good och massa annat.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Hmm. Jag tror att det var olika. Det har hänt så mycket.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest mer, och lagt ner mer tid på mina riktiga vänner.
 
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Låtit människor såra mig.

18. Hur tillbringar du julen? Med min & Fredriks familj!

19. Blev du kär i år? Oj oj oj, kärare än någonsin!

20. Favoritprogram på TV? Inte en aning. The Hills & The City  , men jag har inte MTV! PFt.

21. Bästa boken du läste i år? Jonas Gardells Jenny!

22. Största musikaliska upptäckten? Oj, inte en aning. Jag har fastnat för The script, om det är så det menas?

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag får alltid pengar och det är precis vad jag önskar mig!

25. Något du önskade dig men inte fick? Nej (:

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag var ute och fikade med Sofie först, sen på kvällen kom flickorna mina och så blev det vin och tre-rättersmiddag.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ett riktigt jobb under den tiden jag var "skol-lös".

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Svart/vit. Dock mycket pastell på sommaren.

29. Vad fick dig att må bra? Sommaren på Poolbaren, när Malin kom & hälsade på, Fredrik, familjen.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha, jag har aldrig varit sugen på någon kändis.

31. Vem saknade du? Malin, mest av allt. 

32. De bästa nya människorna du träffade? Jag har träffat så himla mycket nya människor.. Jag är glad att jag träffade alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0