Godkväll!

Vi har i alla fall varit på middag hemma hos Fredriks föräldrar idag. Hans farmor och farfar kom från Örebro för att hälsa på. Riktigt mysigt var det, jag och Jacki (Fredriks farfar, stavning) trivdes riktigt bra ihop. Vi snackade hästar och trav!

Sitter ännu en gång vid skrivbordet, den här gången med en stooor kopp kamomillte och min supermysiga nya stooora kofta. Stort är nice! Jag har jobbat i två timmar och ska fortsätta jobba några timmar till, så att jag blir klar. Dessutom måste jag städa, damsuga och vika tvätt. Våra familjer kommer på middag här imorgon, så det ska bjudas på "finmat". Vill ha det rent då också.

Men, nu är det dags för mig att fortsätta jobba.
Ciao ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0