Godkväll världen!

Jag sitter hemma i mammas och pappas stuga. Trivs himla bra i deras kontor, faktiskt. Jag vill också ha ett såhär fint inrett kontor som de har. Orättvist!
Hade en supertrevlig kväll igår tillsammans med familjen Murray! Vi åt god mat i form av ryggbiff, hemmagjord potatisgratäng och broccoli som Micke hade lagat. Efter maten promenerade vi ner till Harrys för att vara med på quizen som var där nere. Vi vann, självklart. Det fanns väl ingen tvekan om att vi var bäst? Vi fick en bowlingtimme, så vi bowlade på två banor och flickorna slog pojkarna ordentligt (Helene vann och jag kom trea, Danne kom om mig i sista minuten!). De var lite småsura och skyllde på alkohol, vaccinspruta och annat smått och gott. Dåliga förlorare, kallar jag det.  (;

Nu ska jag jobba, efter en eftermiddag i stallet. Måste bli klar med SFKM, de skriker på kontoret säger pappan min.
Ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0