En lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Julbaket och mammas goda köttbullar!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov som en stock.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt på samma plats som nu, jobbar.

Det sista du sa högt: "Fredrik, kan du släppa ut katten?"

Det senaste någon sa till dig: "Ja, det kan jag"

Vad har du druckit idag: After Eight-Kaffe

Vad var det senaste du åt: Risgrynsgröt, mjölk och kanel! Mums!

Vad var det senaste du köpte: Julklapp till min kära storebror.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun!

Vad är det för väder hos dig nu: Sol & massor av snö.

Godaste glassmaken: Rocky Road, om den räknas som smak. Choklad med pecannötter & marshmallows.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!

Sover du tungt: Otroligt tungt.

Drömmer du mardrömmar: Den ända gången jag gör det handlar det bara om att Fredrik är dum, typ. Haha!

Trivs du med ditt jobb: Har inget direkt jobb, bara småjobb hit och dit.

Favoritklädsel: Hm, klänning!

Favoritlåt just nu: Lät du henne komma närmre - Melissa Horn

Vad ser du om du tittar till höger: Fönstret ut till grannens hus.

Vad gör dig glad just nu: Massor! Att skolan är över, att det snart är jul, att vi snart åker till Corralejo & värmen, att jag snart ska iväg och utbilda mig i Luleå, att jag snart fyller arton!

Vad ska du göra härnäst: Fortsätta jobba.

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Rätt neutral!

Favoritgodis: Choklad.

Kläder just nu: Nattlinne & myskofta.

Sommarplaner: Jobb, jobb och jobb!

Hur många kuddar sover du med: 2

Spelar du något instrument: Gitarr.

Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska om jag måste välja.

Vad är viktigast för dig: Min familj, min pojkvän & mina vänner.

Är du kittlig: Haha, aa..

Snarkar du: Inte vad jag tror, ibland kanske.

Stjärntecken: Stenbock! Av det envisaste laget.

Äckligaste insekten: Kackerlackor och spindlar, usch!

Längtar du mest efter just nu: Julafton & Corralejo, ska bli så himla mysigt vid båda sakerna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0