Vad blir dagens?

Vet ni människor hur otroligt skönt det är att stiga upp klocka nio på morgonen? Trots en liten bakfylla så tog jag mig upp för att äta frukost i tid tillsammans med familjen. Nu ska jag springa bort till gymmet, stå på stepmaskinen i fyrtiofem minuter och läsa Elle samtidigt (mycket smart idé för er som tycker att det är tråkigt att träna. Ta med er eran favorittidning, ställ dig på steppen eller på crosstrainern i fyrtiofem minuter och läs. Du glömmer bort att du tränar, haha!)

Klockan halv tre ska jag, mamma, pappa, lillebror & farmor äta middag på Edelmann på strand. Supermys.
Klockan fem blir det jobb i tre timmar och efter det ska jag & Fredrik hitta på något skojsigt. Vi velar mellan RixFM-festivalen i Kalmar eller stanna här i Borgholm. Vi får se med tiden!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0