Jobbet är inte krävande..

Jag sitter på en stol, läser Cosmopolitan, dricker varmt vatten med citron och njuter av sommarmusiken som sprudlar ut genom högtalarna i baren. Låter det krävande? Inte ett dugg.

Då och då kommer det någon kund som vill ta sig en kall öl i den stekheta solen.
De kommer, beställer, får drickan, betalar och går. Vilket sker på tre minuter, sedan kan jag gå tillbaka till min stol och slå mig ner med min tidning igen.
Jag hinner till och med gå in och blogga, det säger väl allt antar jag.

Vi hoppas på att det kommer fler folk imorgon. Det är bartömning, med 30 % på allt i hela baren samt maten. Det måste ju locka någon enstaka mer kund hit i alla fall? Alla är välkomna, barn som vuxna!

Nu ska jag sticka ut till min tidning och min stol igen. Mumsimums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0