Han måste tycka det är skönt...

...när jag stiger upp ur sängen och han får sova vidare.
 Jag skulle bara upp och dricka ett glas vatten, och när jag kommer tillbaka har Fredrik brett ut sig över hela sängen. Jag undrar om det är jag som breder ut mig på nätterna och han passar på när jag försvinner. Haha! Jag tycker synd om stackaren.

I vilket fall som helst. Jag har försökt väcka honom och få honom att flytta in lite men jag har misslyckats. Mission failed! Jag satte mig här och mailade över resebiljetterna så att pappa kan skriva ut dem innan vi åker till Jönköping idag.

Imorgon-natt bär det av mot Landvetter och på tisdag morgon klockan 07.15 lyfter planet mot Fuerteventura! Looove it.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0