Film & mörk choklad med Fredrik ♥

Jag & Fredrik cyklade bort till OkQ8 förut. Vi hyrde en skräckis, Fredagen den 13, och köpte lite gott till. Nötter, grillchips och mörk choklad med apelsinsmak är inte fel. Love it!
Filmen var för övrigt äckligt läskig och jag ligger som alltid på helspänn från början till slut. Fredrik lyckades skrämma mig flera gånger och jag slår till honom varenda gång. BLÄ! Den var bra, dock. Riktigt bra! Så jag föreslår att ni alla borde se den här filmen.

Jag vågade inte gå ensam bort till mamma och pappa efteråt, så jag tvingade stackars Fredrik att följa mig bort till husvagnstältet där de var. Gick inte hem förrän min lillebror kom tillbaka till husvagnen, plus att jag tog med mig Trazzel så att hon kunde vakta mig på vägen hem. Haha, jag är ett sådant fegsnöre. Hujedamej!

Nu ska jag krypa ner i säng & sova. Tidig morgon imorgon, med gym & träning. Klockan halv tolv åker jag & mor min iväg till Växjö för att hälsa på mormor på sjukhuset, morfar & hämta upp farmor som följer med oss till Öland i några dagar ♥
Nattiruffs!




Fattar ni att jag inte vågade vara ensam i husvagnen efter en sån här film?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0