Dålig uppdatering.

Jag har spenderat dagarna tillsammans med Fredrik på senaste veckan, så har inte blivit direkt mycket dator.
Vad har hänt?

I fredags var jag på Ölands folkhögskola och pratade med rektorn. Den 3 september börjar jag på Hälsa & Livskvalité för att plugga i två år. Blir alltså att jag stannar kvar här på Öland. Många planer som förändrades, men det är väl så livet ska vara. Just nu känner jag mig lyckligare än någonsin, på riktigt. Jag vet att jag har sagt det flera gånger, men den här gången känns allt verkligen så himla rätt.

Efter besöket på folkhögskolan åkte hela familjen med respektive (Emelie & Fredrik) till Ölands djurpark. Vi var där hela dagen. Badade, åkte karuseller, vann gosedjur och tittade på alla djuren. Måste säga att det var en supermysig dag. På kvällen samlades vi samt Cissi, Bennie och Elliot i grillhuset på Kapelludden för att äta god mat och dricka vin.

Idag är det dags för släktträff. Jag har precis varit och tittat på ett litet hus på 58 kvm utanför Färjestaden och har praktiskt taget bestämt mig för att flytta dit. Det ligger tre kilometer från träffpunkten och är definitivt mycket närmre till skolan än vad det är från Björnö. Känns helt underbart! Det är inte riktigt säkert, jag ska hem och diskutera med min kära mor och far innan jag ringer till hyresvärden och säger hur det blir.
Det var tre rum och kök, egen tomt, altan, braskamin och fullt möblerat. Supersött litet hus! PERFEKT!

Nu cyklar vi alldeles strax ner till Kapelludden för att hjälpa till lite med förbedelserna innan 75 pers ur mammas släkt samlas. Kommer bli supertrevligt!
Kommer att lägga in bilder från Ölands djurpark och släktträffen när vi är framme i Jönköping imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0