Borgholms största hulligan är stoppad!

Jag är tagen, lagens långa arm har fångat mig. Jag trodde aldrig det skulle hända, trodde jag skulle klara mig igenom mitt liv med detta kriminella beteende utan att bli påkommen.
Jag svänger höger och är nästan hemma då jag hör någon ropa efter mig. Jag bromsar mina inlines, stannar, vänder mig om och möter en polis i en polisbil.

Pili - Uuh, hej?
Polisen - (surt) Du visade inte riktning med armen då du svängde höger.
Pili - Jag tittade mig omkring och inte en bil kom, var glad att jag inte blev påkörd istället! (skrattar)
Polisen - Nu ska du inte låta så! Du slipper böter den här gången, men nästa gång jag ser dig kommer du inte undan.
Pili - Jag ska aldrig göra om det, herrn!
Polisen - Blänger, vevar upp rutan och kör iväg*

Ja, nu har ni fått den rätta Pili. Jag har kommit ut, jag är kriminell. Hoppas ni fortsätter läsa min blogg i alla fall!

Kommentarer
Postat av: sandra

Var det mister mister tro? Bossepolis som sätter dit sin egen fru för fortkörning?

Hur länge är ni kvar in Borgtown?

Peace

2009-08-10 @ 21:37:09
URL: http://sekbrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0