Pili har varit en dålig bloggare

Första anledningen; Internet kom inte till i vår lägenhet förrän en vecka efter vi landat på ön! På ett sätt har det varit ganska skönt, att inte ha någonting att rusa till så fort man är hemma. På så sätt har jag istället tagit tid för mig själv. Läst en bok, planerat inför sommaren, fotat! Mycket skönt!

Andra anledningen; Jag har inte tid. Jag har så mycket jag ska göra innan jag åker tillbaka och en hel vecka har redan gått! Vi är ute och ränner hela tiden, jag och min bror. Är vi inte vid poolen så är vi någon annanstans ute på stan!

Men, jag ska försöka bättra mig, det lovar jag! Jag tänkte att jag ska uppdatera er med lite bilder ifrån resan och de dagarna som gått.


 Jag och min stora lillebror.


Mamma och pappa på planet! Djupa diskussioner om spel på iPod!


Måste erkänna att jag försökte, och det fungerade inte.


Hemma i vår helt nymöblerade lägenhet!


Inköpt under de två första dagarna. Skorna är dock redan sönder och tillbakalämnade.


Lite övningssnorkling i poolen. Min söta lillebror!


Och så snygga Pili !


Pili och pappsen på balkongen under en mycket mysig grillkväll.


Pili & lillebror, dansar?

Mamssen fixar med potatisen


Tre grabbar i en smäll! En puss från Max (sjölejonet), en puss från Jesús och så håller Manuel handen! MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0