Nu är det verkligen vår.

Varenda dag har varit totalt underbar sedan vi kom hem från Fuerteventura. Helt otroligt! Man blir så otroligt glad när det är fint väder!

Jag är hemma själv nu. Ska ut och kratta löv i trädgården, så att det kan bli lite grönt istället för alla dessa höstfärger som legat under vintern. Mamma och pappa är i Kalmar och tittar på en bil. En Mazda Miata MX5a (!!!!!!!!!!).
En tvåsittsig cabriolet, superhäftig. Vi hade en röd sådan förut, när jag var mindre. De funderar dock på att köpa en svart den här gången. Den håller sig lite renare.

I vilket fall som helst. Jag ska dra mig ut mot trädgården och krattan nu. Blir fler uppdateringar senare idag, då jag ska åka bort till Borgholm och hälsa på.
Ska fixa lite förberedelser inför morgondagens valborgsfirande! Underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0