Morgondagen kan bli den bästa

Jag måste säga att jag har saknat Jonas jättemycket. Det lilla pyret har satt sina spår!
Imorgon ses vi igen, första gången på två månader. Två månader har känts otroligt långa.

Jag har (för både hans och min skull) för första gången tagit mig i kragen och ringt till ett företag alldeles själv. Ingen pappa som hjälpte mig här inte. Dessutom ringde jag när jag satt på bussen från Kalmar! Folk hörde att jag bokade ett dubbelrum i Gävle.. Antingen kommer de och kidnappar mig (inte Jonas, han binder de fast och lämnar i källaren), eller så trodde de att jag var en riktig businesswoman som reser överallt och åker buss/tåg hela tiden. Sådan som har råd att boka in sig på hotell stup i kvarten, med hotellfrukostar, sviter och champagne på roomservice, även om det bara är för nöjets skull.
Vi låtsas att det är så..

Jag vet inte riktigt vad vi har planerat att göra under imorgonkväll. Vi har pratat om bio, så det kan säkert bli av, om det går någon bra film dvs. Mat på restaurang blir det också, självklart. McDonalds och pizzeria är uteslutet, bara så Jonas och alla andra vet. Inga B-ställen här inte! Dessutom missade jag och Jonas Alla hjärtans dag, så vi tar igen det på "Den kallaste dagen i Pilis liv dag" (Vi ska lämna femtongradiga Kalmar och hamna bland snömonster.) istället.

Sen måste vi ju sova tidigt också, vilket är svårt att tänka sig blir av. Nu när vi är så långt ifrån varandra pratar vi antingen på msn eller i telefon långt in på nätterna, så när vi väl sitter bredvid varandra och diskuterar kan det bli värre.
Jonas och jag har väldigt djupa samtal, väldigt djupa. Det kan handla om allt mellan skrikiga lamm, snodda läppar och fylledanser. Skrattet är dock det djupaste. Ja, vi skrattar mycket ihop. Det är det jag tycker så otroligt mycket om!

Jonas är galen, galet rolig och galet bra! Han gör mig galet glad och får mig alltid att le galet mycket. Gävle kommer bli den bästa helgen på året!

Ni får en bild på Jonas, för att få en överblick om vem denne man är, som jag ska dela rum och röja runt i Gävle med.
Hör ni trumvirveln?




Ja, jag sa att han var galen  :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0