Kissepaus i Alingsås

Nu är vi nära. Vi stannade precis i Alingsås, för att jag var kissnödig (jag vet att ni ville veta). Jag lämnade pappa i verkligheten och försvann in i i drömmarnas värld ett tag förut. Sov i ungefär en och en halv timme för att sedan vakna och ta sista kakan, vilket pappa inte blev så glad i! Strunt samma, tänker jag. Jag var värd en kaka efter en såhär lång bilfärd.

Funderade lite på mina resor under den här helgen och den kommande dagen.
Först var det bil från Kalmar till Gävle, sedan buss från Gävle till Hofors, bil från Hofors till Falun. Idag är det bil från Falun till Göteborg och imorgon är det flygplan till Puerto del Rosario och sedan bil därifrån till Corralejo.
När tisdagen har kommit har jag alltså sovit i tre olika sängar (vandrarhemmet i Gävle med Jonas, hotellet i Falun med pappa, hotellet i Göteborg med familjen och så min egen underbara säng i Corralejo).
Jag har åkt sammanlagt 700 mil, på fyra dagar.
Underbart vad ställen jag har fått se, om man ska räkna med alla städer vi kört igenom. Puss på att resa :*

Och när jag kommer hem från Spanien blir det bara stilla i fyra dagar, sen åker jag till Stockholm med Li i tre dagar.
Underbart, ännu en gång.


Papssen i bilen


Pili!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0