Jonas har slutat på sitt jobb

...och jag fick svar tillbaka från det jag sökte till.
Min vän Jonas, var alltså telefonförsäljare förut. Jag har varit ganska elak mot honom angående detta jobbet. Han har fått höra fraser som;
"Du är en sådan som alla hatar"
Han slutade förra fredagen!
Och hej, här kommer Pili, som rent desperat skickade sitt CV till ett utav telefonförsäljarbolagen i Kalmar, & fick ett positivt svar tillbaka. Är det nu Jonas ska trycka tillbaka och säga tji fick Pili?

Jonas kommer dessutom få reda på detta via bloggen, jag tänker ingenting säga. Jag kommer antingen få ett meddelande på msn, eller på mobilen, där det antagligen kommer att stå något i stil med; Hahaha!
Det värsta är nog att Jonas och jag ska leva tillsammans under helgen, vilket är ett perfekt tillfälle för honom att utnyttja denna vrickade situation.

Om jag ska ta jobbet eller inte, det är en annan sak.



Jag vet att du inte tycker om den här bilden Jonas, men man ska inte skämmas över sig själv! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0