God middag!

Nu är jag på väg, mot Norrland.
Solen skiner här i Småland och det är riktigt riktigt varmt och skönt. Bilfärden kan nog bli helt okej ändå, trots att den är lång. När man dessutom vet vad målet är så är det värt all tid i världen.

Vi har kört förbi Västervik för ett tag sedan. Jag räknar nästa etapp upp till Stockholm, vilket beräknas ta ungefär två och en halv timma. Det är inte överdriver mycket! Däirfrån är det ungefär 25 mil till Gävle, vilket inte heller är så långt. Det är enklare att tänka så! (:

Jag lär säkert blogga ännu mer under färden, men nu ska jag lägga ner min tid på att skriva in inventeringen i datorn. Kan lika gärna jobba nu när man har tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0