Framme på Landvetter Airport Hotel

Sitter inne på mitt och min brors hotellrum, alldeles själv för tillfället. Mor och bror har alltså inte kommit fram ännu, men jag antar att de ska vara här vilken sekund som helst.
Sitter och dricker en energidryck och funderar starkt på att tappa upp ett varmt bad. Jag behöver fräscha upp mig nu, man känner sig inte lite äcklig efter att ha suttit i bilen så många timmar som jag och min far har.

Klockan sex ska vi ner och äta tre-rätters på restaurangen som finns i lobbyn. Tre-rättersmiddag och frukostbuffé ingår i rummet, vilket ännu en gång känns underbart. Vår svitfrukost som ingick i vårt hotellrum i Falun var en höjdare, så vi hoppas på att denna mat också är det (jag och mat, det passar bra ihop).
Jag har ätit på restaurang sen i fredags nu. Först thailändsk, sedan cannelonin igår och så ikväll här på hotellet. Jag klagar inte dock, jag älskar att äta ute!

Kommer att uppdatera ganska mycket under kvällen, samt imorgon under väntan på flygplatsen! Så keep up the reading.


Hotellrummet på Landvetter


En någorlunda ofräsch Pili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0