En utmaning

Lovar du att vara ärlig? Kanske
Du heter: Xandra Pili Matson
Smeknamn: X & Pili
Låt som när du är ledsen sörjer till: Jag är nästan aldrig ledsen, och är jag det handlar det om någon jag saknar. Så, If you're not the one med Daniel Bedingfield.
Beroende av: Resor, skor och handväskor.
Vem behöver du mest just nu: Jonas! Han som gör mig så galet glad.
Vad tror folk om dig? Första intrycket? Bitch.
Stämmer det? Nej, det gör det inte. Och det kommer de på senare.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon!
Vad säger du för att imponera på någon? Jag försöker inte imponera avsiktligt.
Hur imponerar man på dig? Det är helt olika.
Brukar du skratta för dig själv? Jo, det gör jag väldigt ofta. Man har det inte roligare än vad man gör det.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "För att du just åkte söderut och jag norrut. Är helt off jag idag å, känner att jag skulle behöva en "ryck-upp-dig-nu" från dig."
Var bor du? I en liten stuga, utanför Kalmar, på en slottsgård. Samt i en lägenhet i en underbar stad på Kanarieöarna.
Trivs du där: I Kalmar, det duger absolut! På Kanarieöarna, det är paradiset!
Äger du några converse: Jo, men de är rätt sönder.
Sprit, cider, vin eller öl: Vin.
Brukar du bli för full: Nej.
Vad har du för mobil operatör: Telenor
Är du allergisk mot något: Nej, inte vad jag vet.
Nästa mål i ditt liv: Stockholm, Idol.
Hur svarar du i mobilen: "Hallå" eller "Xandra"
Vem ringde du senast? Mamssen (:
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vad vill du ha och dricka?
Antal timmar sömn inatt: Åtta!
Sov du ensam: I min säng, ja. Men papssen sov där också!
Brukar du komma i tid: Hopplös tidsoptimist, men hinner alltid på håret.
När mår du bra: Oftast hela tiden.
När blev du fotad senast: När jag fotade mig själv i spegeln för ungefär en timme sedan.
Hur känner du dig nu: Trött, ofräsch och hungrig.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, och rött.
Vad tycker du om fötter: Det är det fulaste som finns, och då menar jag det av hela mitt hjärta
Vad saknar du: Corralejo och Fuerteventura, men imorgon är jag där igen!
Hade du en bra kväll igår: Ohja, det var grillning och vin samt hotell som var. Absolut!
Favorit dryck på morgonen: Kaffe
Rakar du benen: Dum fråga
När brukar du oftast gå och lägga dig: 22-23
Är du blyg? I vissa situationer ja!
Sysslar du med någon idrott: Ridning, men annat? Ja, fråga Jonas.
Vill du hellre ha mail än brev: Riktiga brev, om det är kärleksbrev. Men det händer sällan.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Självklart!
Har du spytt offentligt: En gång. Första fyllan var niice.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: HAHA!
Är du nöjd med ditt liv: Absolut, jag har inget att klaga över.
Är du bortskämd: Andra säger det. Kanske har de någon poäng i det.
Vad gör du i morgon: Åker flygplan från kl nio till kl två. Sen är det pubben i Corralejo som gäller.
Vad är det värsta du vet? Saknad och våld.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror helt på hur min (eller min pappas) budget ser ut.
Vad behöver du just nu? Mat och en dusch.
Vad längtar du till? Klockan två imorgon.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut!
Vad använder du för shampoo? Gliss, någonting. Bryr mig inte så hårt.
Vad är det finaste du fått? Jag har inte en aning. Min dator tror jag.
En speciella dagar du minns:  En svår fråga.
Hur gammal är du: 17, (:
Tycker du om någon just nu: Yep.
Om fem månader: Är jag vild och fri? Precis som idag.
Du samlar på: Skor, och handväskor.
Gröna eller röda äppeln: Röda.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma, och Li. Och Jennifer.
Gillar du golf: Nej.
Vilken tid gick du upp idag: 08.00
Har du sovit i din egna säng inatt: Nej
Har du strumpor på dig nu: Nej, strumpbyxor däremot.
Vad ska du göra ikväll: Blogga, äta tre-rätters och sova.
Är det okej att gråta: Klart.
När grät du senast: Åh, när jag åkte hem från Fuerteventura i februari.
Laddar du ner musik och film från Internet: Nej, andra gör det åt mig.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa och shoppa!
Bär du glasögon eller linser: Glasögon när jag läser.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, bara det är snyggt.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 10 , 11 ?
Har du piercing: Ja, i naveln.
Vill du gifta dig: Absolut. Jag ska ha ett riktigt sagobröllop!
Vill du ha barn: Absolut ja,
Solar du ofta: Bara utomlands.
Är du bra på att laga mat: Vissa rätter.
Gillar du att dansa: Hur mycket som helst.
Är du flygrädd: Jo, vid start och landning.
Hur vig är du: Haha, kylskåpsvarning?
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Vilken är din favoritglass: Solero, den där nya med massor av bär!
Tror du på ett liv efter döden: Absolut.
Tycker du om sushi: Aldrig testat!
Vad äter du helst när du ser på film: Vad som!
Har du tandläkarskräck: Jotack.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll!
Vilken ögonfärg har du: Jätteblå!
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jadå.
Biter du på naglarna: Inte längre. Är en ex-nagelbitare.
Hur ofta tränar/motionerar du: Gym, ja! Ska börja springa nu också. Och så ridningen.
Senaste låt du hörde: Broken strings, en superlåt.
Vad gör du på helgerna: Rider, hänger i Kalmar och träffar vänner.

Enkel utmaning ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0