En mamma eller en hysterisk gapgam?

Ibland förstår jag mig inte på mamma. Hon har hittat en valp hon vill ha, (vi vill ha). Så, vi skulle maila ägaren och skriva att vi tar henne. Mamma skriver; "Vi vill att hon ska bo hos oss!"
Enkelt.

Mamma: Nu har jag skrivit.
Pili: Okej!
Mamma: Men jag har inte skickat.
Pappa: Men skicka då?
Mamma: Ska jag?
Pili: Ja!
Mamma: Nu skickar jag!
Pappa: Gör det!
Mamma: Bigbug, nu skickar jag!
Lillebror: Ja, gör det!
Mamma: SKA JAG SKICKA?!
Pili: JA!
Mamma: Är ni säkra? Nu skickar jag! Nu är det för sent.
Det ekar i hela lägenheten;  JAAAAAAAA!
Mamma: Nu har jag skickat.

Kan det vara så krångligt att trycka på send?


Kommentarer
Postat av: Mamman

jättekrångligt men nu är det gjort!!

2009-04-19 @ 18:45:30
URL: http://www.equicare.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0