Det där med bilder på semestern

Jag måste erkänna att jag alltid blir slarvig med att fota när jag är här hemma! Trots att vi är här på semester så känns det inte som en semester för mig. När vi väl har landat och är tillbaka i lägenheten känns det som om att vi aldrig åkte härifrån. Alla vänner beter sig som om att man aldrig varit borta och allting är som vanligt.

Jag har så mycket foton härifrån, från förr. Och så mycket minnen. Fler minnen skapas och man behåller dem någon annanstans än på stillbild.

Folk säger ofta att känslor kan beskrivas i bild. Men att fota den känslan jag har för allt jag har runt omkring mig här, allt jag ser, det är någonting ingen klarar av.
Jag vet inte hur många det finns där ute som har sådana känslor som jag har för den här ön.. Det är något speciellt med den här platsen som gör att jag alltid kommer återvända. Det är min plats på jorden, där jag alltid vill ha mitt tillhåll.

Så, det jag skulle komma till var att jag nog inte kommer att ge er så mycket foton från den här resan, mer än de ni redan har sett. Kameran finns inte uppe direkt ofta. 
Sorgligt, men sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0